7 Οκτ 2014

Dr. ΣΦΑΚΙΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ / Νευροχειρο​υργική κλινική παίδων Αγίας Σοφίας.,

Από την κυρία Ντίνα Ν.
Πριν μερικές μέρες ο γιος μου χειρουργήθηκε στο νοσοκομείο παίδων Αγίας Σοφίας από λίπωμα στη σπονδυλική στήλη. Η επέμβαση έγινε από νευροχειρουργό, τον Dr Σφακιανό Γεώργιο και ήταν επιτυχής. Πρόκειται για ένα άριστο νευροχειρουργό και εξαιρετικό άνθρωπο τον οποίο γνωρίσαμε σε μία σύντομη επίσκεψη τον Σεπτέμβριο αλλά κυρίως τώρα που χειρουργήθηκε ο γιος μου. Είναι πραγματικά απίστευτο πως ένας γιατρός με την επιστημονική κατάρτιση του κου Σφακιανού – που θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους παιδονευροχειρουργούς στην Ελλάδα - να είναι τόσο απλός και προσιτός, ήρεμος και πάντα ακούραστος να σου απαντήσει σε κάθε απορία, από την πιο γελοία, μέχρι να φύγει όλο το άγχος και η αγωνία. Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον κο Σφακιανό και σε όλους τους γιατρούς της κλινικής……….
Φυσικά δεν γίνεται να μην αναφερθώ στο νοσηλευτικό προσωπικό της νευροχειρουργικής κλινικής του παίδων Αγία Σοφία και να πω πως είναι παράδειγμα προς μίμηση για πάρα πολλά δημόσια νοσοκομεία της χώρας. Έχω εμπειρία από επαρχιακά, πανεπιστημιακά νοσοκομεία που η αντιμετώπιση από το προσωπικό ήταν τραγική. Μπράβο σε όλους για τον επαγγελματισμό τους αλλά κυρίως για την ανθρωπιά τους από την υπεύθυνη καθαριότητας μέχρι την υπεύθυνη κουζίνας και τους νοσηλευτές και την προϊσταμένη που έκαναν την παραμονή μας πιο εύκολη. Τελικά σε μια Ελλάδα που καταρρέει και που οι εκλεγμένοι μας άρχοντες φρόντισαν να μην αφήσουν τίποτε όρθιο βλέπεις ότι κάπου υπάρχει και φιλότιμο……….
Με εκτίμηση
Μια μαμά που είχε την ανάγκη να πει ένα ευχαριστώ

Το ιστολόγιο ευχαριστεί την κυρία Ντίνα Ν.

56 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η κόρη μου 12 μηνων διαγνωστηκε με λίπωμα στην σπονδυλική στήλη και μας είπαν για επέμβαση.θα μπορούσα να επικοινωνήσω με την μητέρα παρακαλώ?

''neoigoneis'' είπε...

mastdina@yahoo.gr
Αυτό είναι το mail της κυρίας. Επικοινωνήστε μαζί της και εύχομαι να πάνε όλα καλά!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα έχει κανένας το κινητό του κυρίου Σφακιανου.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Unknown είπε...

Το τηλέφωνο του Κου Σφακιανου είναι 2106533019

Unknown είπε...

Έχει κάποιος το κινητό του?

Unknown είπε...

Έχει κάποιος το κινητό του κυρίου σφακιανου?

Unknown είπε...

6932456269

Unknown είπε...

Το σταθερό τηλέφωνο είναι σε κάποιο ιατρείο;

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ είπε...

ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΤΟ 2Ο14 ΜΕ ΑΦΝΙΔΙΟ ΑΙΜΟΡΑΓΙΚΟ ΜΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΗ ΔΥΣΚΟΛΗ.ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΚΑΡΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΙΣΧΥΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΜΟΙΒΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

Unknown είπε...

Μην εμπιστεύεστε αυτόν τον γιατρό είναι άχρηστος εκανα μαγνητική το Καλοκαίρι του 17 και έχω βαλβίδα ενώ έπρεπε να κάνω αξονική και δεν το είπε ποτέ και πήγα τον Αύγουστο με αφορητους πόνους στον Ευαγγελισμό και εκεί είπανε στους γονείς μου πως η βαλβίδα μου είχε απορυθμιστει και ποιος ηλίθιος γιατρός με είχε αναλάβει και πως μετά την μαγνητική πρέπει να γίνεται ρύθμιση της βαλβίδας και δεν το είπε ποτέ και όλα αυτά εξαιτίας ενός μαλακά άχρηστου γιατρού αυτός πρέπει να σκίσει τα πτυχία του και όταν είχα πονοκέφαλους και πήγε η μαμά μου και του το πε της είπε πως ήταν από την πολλή ζέστη και επειδή διαβαζα πολύ λόγω προετοιμασίας πανελλαδικών ο άχρηστος εξαιτίας του πήγα να πεθάνω να ξεκουμπιστει πρέπει και αν το παιδί σας έχει βαλβίδα και ο άχρηστος ζητήσει μαγνητική μετά πρέπει να γίνει ρύθμιση της βαλβίδας σας το λέω για να μην υποφέρουν τα παιδιά σας όπως υπέφερα και εγώ

Unknown είπε...

Γνωρίσαμε και εμεις τον κ. Σφακιανό. Οτι και να πουμε για αυτον τον ΑΝΘΡΩΠΟ ειναι τοσο λιγο.
Εγχειρησε το μωρο μας σε ηλικια 6 μηνων το οποιο ειχε κρανιοσυνοστεωση. Αυτο που θαυμάζεις περισσοτερο σε αυτον τον εξαιρετικο ανθρωπο ειναι που παρολη την μορφωση του και την τεραστια εμπειρια του ως γιατρος ειναι προσιτος και χαμογελαστος και αντιμετωπιζει τα μωρακια που χειρουργει σαν να ειναι τα εγγονάκια του!!! Να τον εχει ο Θεός γερο να συνεχίζει να προσφέρει τοσο απλοχερα και γενναιόδωρα τις υπηρεσίες του.Σας ευχαριστούμε. Μυρσίνη από Κατερίνη.

Unknown είπε...

Και εγω συμφωνω φιλε μου μαζι σου.μεγαλη ιστορια.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα. Ποιά ραφή ειχε κλειστή το παιδάκι σας; Ειναι καλά;

Unknown είπε...

Εξαιρετικός γιατρός.. Χειρουργησε και μας φέρθηκε άψογα στην δύσκολη στιγμή που περνούσαμε.. Κρανιοσυνοστεωση... Όλα πήγαν καλά!!!Ευχαριστουμε Γιατρέ!!!!

Σοφια είπε...

Επειδή δεν αντέχω και μόνο από αυτά που διαβάζω...το 2019 επισκέφτηκα τον Σφακιανοί για να δει το μωρό λόγο του ότι είχε πάρει κλήση το κεφαλάκι του μετά από προτροπή του παιδιάτρου....ψιλαφισε 3 Δευτέρα το κεφαλάκι του μωρού που ήταν 5 μηνών και μου είπε το παιδί σου έχει κρανιοσυνοστεωση αν δεν εγχειριστεί μέχρι 8 μηνών θα έχει σοβαρό πρόβλημα διανοητικό θα τυφλωθεί κτλ κτλ...είναι ένα χειρουργείο μιας ωριτσας και όλα καλά ...μου κλείνει χειρουργείο μέσα στο μήνα φεύγω χωρίς να μου δώσει καμία απολύτως διάγνωση ενώ είχα πληρώσει το 70αρι γιατί το πρωί δεν τον βρίσκαμε...
Γυρνάω σπίτι και να μην ξέρω τι να κάνω.με φώτισε ο θεός και ξεκίνησα να παίρνω γνώμες να ναι καλά ο κ Σγουρός που μου άνοιξε τα μάτια δεν πρόλαβα καν να του πω τον λόγο που πήγα μου λέει σήκω όρθια και θέλω να δεις το κεφάλι του μωρού σου κάτοψη από ψηλά βλέπεις ότι το αριστερό αυτακι του είναι ελαφρώς πιο μπροστά από το άλλο; Αυτό λέγεται πλαγιοκεφαλια εκ θέσεως κάναμε και αξονική και μου εξήγησε ο άνθρωπος μια μια τις ραφές του κεφαλιού να μου διώξει τον φόβο και μου είπε χαρακτηριστικά μην αφήσεις κανέναν να σου αγγίξει το κεφάλι του παιδιού την κρανιοσυνοστεωση έχουμε πάψει να την χειρουργούμαι από το 85 πλην βαριάς μορφής
Το ίδιο μου είπαν και άλλη 2 κορυφαίοι γιατροί οι οποίοι με ρώτησαν και αν το πήγα και στο Αγιά Σοφιά...και όταν αγανακτισα και τους ρώτησα μα γιατί εφόσον είναι κοινό μυστικό δεν μιλάει κανείς τότε μου είπαν εσύ να ευχαριστεις το θεό που πήρες και άλλη γνώμη γιατί έρχονται άνθρωποι από επαρχία και πάνε συστημένου στον τόπ κ σφακιανο ο οποίος εν έτη 2020 ακόμη εγχειριζει την πλαγιοκεφαλια εκ θέσεως... περιττό να σας πω ότι έστειλα και φίλη μου να πάει το μωρό της το οποίο δεν είχε τίποτε και της είπε το ίδιο αλλά προσέχει δεν δίνει διάγνωση...4 περιστατικά έχω ακούσει εγώ προσωπικά από οικογενειακό περιβάλλον με την ίδια διάγνωση που ήταν αναληθής...μπορεί να έχει βοηθήσει και πολύ κόσμο και μπράβο του ...αλλά αυτό που πέρασα να κλαίω για το παιδί μου βραδιά ολόκληρα όπου τον βρω θα τον ξεφτιλησω αν δεν γνωρίζει να παραπέμψει άλλου...αλλά βέβαια χειρουργείο στο κεφάλι είναι ο γονιός φοβάται όλο και κάτι καλό θα βγει από αυτό...

Unknown είπε...

Πάντως εμενα ο κύριος Σγούρος μια χαρά μου είπε πώς θα χειρουργουσε το παιδάκι μου με κρανιοσυνωστενοση πρόσφατα . Κ ότι παρόλο που ένα 5%έδινε στο μωρό μου να έχει Θέμα. Θα το έκανε μόνο κ μόνο για αισθητικούς λόγους ώστε να μην περάσει το παιδί αύριο μεθαύριο στο σχολείο booling. Όποτε τλκ όλα είναι σχετικά. Κ είναι να μην βρεθείς στην δυσάρεστη θέση να πάρεις μία απόφαση σοβαρη κ να είναι κ η σωστή. Να ναι καλά τα μωράκια μας κ όλα να ναι περαστικά

garfield είπε...

Εχω το ιδιο θεμα αν θελετε μιλαμε με μηνυμα;

Unknown είπε...

Εμεις εχουμε συνοστεωση δεξιας μετωπιαιας ραφης, που "ανακαλυψαμε" προσφατα και τωρα τρεχουμε να δουμε τι θα κανουμε λογω χρονου, εχει κανει κανεις την επεμβαση στον κ. Σγουρο ξαι τι κοστος ειχε; γιατι εχω επικοινωνησει με τον σφακιανο να αξιολογησει το θενα αλλα φοβαμαι πως θα μου δωσει μακρινη ημερομηνια επεμβασης λογω φορτου

Ανώνυμος είπε...

Μπορούμε να μιλήσουμε με μήνυμα?

Unknown είπε...

6932456269 το τηλέφωνο του κυρίου Σφακιανού! Καλέστε τον να μιλήσετε μαζί του!

Unknown είπε...

Καλησπέρα θα μπορούσατε να μου πείτε ποιας μορφής κρανιοσυνωστεωση έχει το μωρό σας ???έχω και εγώ ένα μωράκι 5 μηνών και έχει κλείσει η μετωπιαία ραφή...πρόσφατα πήγαμε και στον κύριο σγουρό και στον κύριο σφακιανο και μας είπαν ότι χρειάζεται χειρουργείο για καθαρά αισθητικούς λόγους.

Unknown είπε...

Το μωρό μου είναι δύο μηνών και μόλις διαγνωστηκε ότι έχει κρανιοσυνοστεωση .. ακόμα παίρνουμε γνώμες από νευροχειρουργούς..πήγατε στον Σγουρο ;; ή στον Σφακιανο ;; Που καταλήξατε ;;

Unknown είπε...

Το μωρό μου είναι δύο μηνών και μόλις διαγνωστηκε ότι έχει κρανιοσυνοστεωση .. ακόμα παίρνουμε γνώμες από νευροχειρουργούς..πήγατε στον Σγουρο ;; ή στον Σφακιανο ;; Που καταλήξατε ;;

Unknown είπε...

Μπορούμε να επικοινωνήσουμε με κάποιον τρόπου,επειδή το παιδί μου πρόκειται να κάνει χειρουργείο λόγω κρανιοσυνοστεωσης και μα έχουν σύστησει τον Σφακιανο,θα ήθελα να ακούσω την εμπειρία σας να έχω εικονα

Unknown είπε...

2012 χειρουργείο από τον κ.Σφακιανο στο παιδί μας συραγγωδες αιμαγγειωμα εγκεφάλου 3,5 εκατοστά με αιμορραγία το παιδί σχεδόν σε κόμμα ερχόμενοι από Πάτρα σε κατάσταση σόκ Σαββατοκύριακο έγινε επείγον χειρουργείο πήγε τέλεια έφυγε από το νοσοκομείο σε άψογη κατάσταση...όλοι έκαναν φοβερή δουλειά...από τον χειρουργική ομάδα του κ. Σφακιανου.... μέχρι και τους νοσηλευτές δεν είχαμε κανένα παράπονο και τρία χρόνια μετά σε επαφή μαζί με τον γιατρό ήταν άψογα όλα....θέλω να πιστεύω πως και ο γιατρός δεν είναι θεός.... σίγουρα ο καθ'ένας από εμάς έχει την δική του εμπειρία... εύχομαι όλα τα παιδιά του κόσμου με οποιοδήποτε πρόβλημα να έχουν αίσιο τέλος και να είναι υγιής

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κι από μένα....έχω ένα κοριτσάκι 8 μηνών κι έχουμε μια ελαφριά πλαγιοκεφαλια,ο παιδίατρος μας είπε ότι δεν χρειάζεται κάποια επέμβαση απλά και μόνο για αισθητικούς λόγους,υπάρχει περίπτωση η πλαγιοκεφαλια να δημιουργήσει κάποια μελλοντικά προβλήματα στο μωρό;ξέρει κάποιος να μου απαντήσει;

Unknown είπε...

Έχω και εγώ ένα θεμα με παιδάκι 3 μισή μηνών θα ήθελα αν κάποιος μπορεί να μας βοηθήσει με το τηλέφωνο η αν μπορούμε να των βρούμε κάπως να συζητήσουμε μαζί του..

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπέρα σας ,έχουμε ένα αγοράκι 5 μηνών με μερική σενοστέωση δεξιάς στεφανιαίας ραφής(΄Πηγή ανοικτή) .'Ολα τα υπόλοιπα είναι οκ.Για αισθητικούς λόγους πιθανώς να χρειαστεί νευροχειρούργο .Γνωρίζετε κάποια ανάλογη περίπτωση ?Είναι μεγάλο το χειρουργείο αν χρειαστεί τελικά?Κάποιο όνομα Νευροχειρούργου?

Ανώνυμος είπε...

Σφακιανός Γεώργιος στο Παίδων "Η Αγία Σοφία" &
Σγούρος Σπυρίδων στο Μητέρα

θεωρώ ότι αυτοί οι δύο παιδονευροχειρουργοί είναι οι κορυφαίοι.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ

Ανώνυμος είπε...

Μήπως καμία μανούλα έχει εμπειρία από χειρουργείο καθηλωσης τελικού νηματίου?

Unknown είπε...

Καθόλου σωστός γιατρός ειπιδη ζητήσαμε το εισιτήριο για να βγούμε από το νοσοκομείο που το περιμένουμε από της 11:00 κ η ώρα έχει πάει μεσημέρι σαν γιατρός μας έδιωξε κ είπε να μην ξανάρθουμε λες πως το νοσοκομείο του ανήκει μακριά......Αλλά αυτή είναι η γιατροί του δημοσίου...

Unknown είπε...

Γνωρίζετε εάν ο κύριος σφακιανος έχει ιατρείο και το τηλέφωνο του?? Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Τι είχε το παιδάκι σας και τελικά σε ποιον γιατρό πήγατε πήγαν όλα καλά.ρωταω γιατί ενδιαφέρομαι.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα το μωρό Μ γεννήθηκε με κρανιωστεωση αλλά δεν χρειάστηκε χειρουργείο...οι ραφές πίσω παραμείναν ανοιχτές...είχαμε τον κ.σφακιανο...τωρα 3 χρόνων παρουσίασε 2 κύστες μέσα στον εγκέφαλο κ χρειαζόμαστε έναν πολύ καλό νευροχειρουργό εποικινωνησα με τον κ. Σφακιανο αλλά ήταν ψυχρός ...η αλήθεια είναι ότι τον εμπιστευόμαστε με κλειστά τα μάτια...εσείς γνωρίζετε κάποιον άλλον εξίσου καλό???

Ανώνυμος είπε...

Είναι ένας υπέροχος γιατρός και άνθρωπος. Έσωσε το παιδί μου. Θα είμαι αιώνια ευγνώμων. Ο θεός να τον έχει καλά.

Ανώνυμος είπε...

Έχει κάποιος από εδώ παιδάκι με λιπωμα στην σπονδυλικη στήλη? Και αν ναι πως έχει εξελιχθεί με τα χρόνια?

Ανώνυμος είπε...

Έχει κάποιος γονιός εμπειρία για μηνιγγομυελοκηλη σε βρέφος;

van είπε...

τι ηλικία είχε το παιδί αας? και σε ποιο σημείο ήταν το αιμαγγειωμα που περιγράφετε?

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα, θα θέλατε να επικοινωνήσετε μαζί μου?

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα σας, θα θέλατε να επικοινωνήσετε μαζί μου?

Δήμητρα είπε...

καλησπέρα εμένα η μικρη μου έχει λιπομυελομηνιγγοκηλη..αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε

Δήμητρα είπε...

θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας?

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά πως θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας.μπορω να επικοινωνήσω μαζί σας?

Ανώνυμος είπε...

Η κόρη μου στα 16 διεγνωσθη με chiari I έχετε υπόψη σας ποιος το χειρουργεί με επιτυχία και που? Σάς ευχαριστούμε

Ανώνυμος είπε...

Καμιά ρύθμιση δε θέλει η βαλβίδα μετά από μαγνητική!! Αυτό που γράφετε είναι παραπληροφόρηση .Ο κύριος Σφακιανος είναι ο καλύτερος νευροχειρουργος στην Ελλάδα!

Ανώνυμος είπε...

Εχω ένα κοριτσάκι με καθήλωση τελικού νηματίου και λιπωμα θα μπορούσα με κάποιον τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σας ;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σας και εμενα γ κόρη μ έχει λιπωμα στην σπονδυλική θα μπορούσαμε με κάποιον τρόπο να επικοινωνήσουμε;

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορούσα να μιλήσω με εσάς που το παιδάκι σας έχει λιπωμα στη σπονδυλική στήλη;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας,θα μπορούσα ναβμ επικοινωνήσω μαζί σας??.

Μαρία είπε...

Μήπως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας??

Κωστας Σακελλαρίου είπε...

Φυσικά, μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα στο προφίλ μου για να ανταλλάξουμε απόψεις

Ανώνυμος είπε...

Το email μου είναι sakellariou_kostas@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας... Το μωρακι μου είναι 13 μηνών..είμαστε από επαρχία.. το κεφαλάκι του έχει μακρόστενο σχήμα κ όποιον γιατρό (παιδίατρο, νευροχειρουργό) εδώ ρώτησα μου είπε ότι είναι το σχήμα του τέτοιο.. από φωτογραφίες στο ίντερνετ μοιάζει πολύ με σκαφοκεφαλια..η παιδίατρος μας εδώ επιμένει ότι αν είχε τέτοιο θέμα θα είχε κ άλλα συμπτώματα...νοητικής υστέρησης, θα φαινόταν κ οι άλλες ραφές σαν σκαλοπάτι στο κεφάλι του κτλ. Γνωρίζει κάποιος να μου πει πάνω σε αυτό?? Να φύγουμε στην Αθήνα να τον δουν?? Φοβάμαι μην φάει το μωρό χειρουργείο χωρίς λόγο αλλά φοβάμαι κ μην το έχουμε καθυστερήσει... Σας ευχαριστώ πολύ